top of page

Welkom op de website van FC HULLEGIE: de eerste onafhankelijke Nederlandse partij op het gebied van Fieldmarketing en sales consultancy. FC HULLEGIE staat voor een ervaren club van mensen die zich dagelijks bezig houdt met (fieldmarketing) consultancy, pitchbegeleiding, implementatie, activatie, registratie of onderzoek van uw fieldmarketing campagne. En FC HULLEGIE doet dit niet alleen. De FC staat namelijk ook voor een Fan Club van mensen die al vele jaren graag met elkaar werken.

Zo werkt Fc Hullegie ook met de accountmasters, een club van zeer ervaren mensen in het vak van sales en merchadising in de FMCG. Volledig objectief, transparant en met een enorme passie voor fieldmarketing en shoppermarketing.

 

FC Hullegie wordt aangevoerd door oprichter Iwan Hullegie. Iwan Hullegie heeft zo'n 23 jaar met veel passie en plezier gewerkt bij media- reclame- en fieldmarketing bureaus en honderden merken geadviseerd over above en below the line communicatie. Deze ervaring en de passie voor fieldmarketing deelt hij middels FC HULLEGIE graag met marketeers en bureau mensen.

 

We zien de laatste jaren gelukkig een toegenomen belangstelling voor dit vakgebied, mede veroorzaakt door de toegenomen noodzaak voor retailers en merken om aandacht te besteden aan fieldmarketing en shoppermarketing. De echte specialistische kennis en ervaring ontbreekt echter vaak of er is gebrek aan continuïteit en waarborgen van de kennis van de winkelvloer.

 

FC HULLEGIE adviseert graag hoe fieldmarketing te integreren in de middelenmix, wat het gezamenlijke belang voor brand- en accountmanagement is, welk (fieldmarketing) bureau het beste bij uw merk(en) past.

 

Eenmaal gekozen voor een shoppermarketing, fieldmarketing of merchandising bureau komt het aan op goede executie. Een matig uitgevoerde campagne kan uw merk namelijk meer kosten dan een veelvoud van de offerte van uw fieldmarketing bureau! 

 

FC HULLEGIE helpt u dus niet alleen met mooie powerpoints en de keuze van een bureau. FC HULLEGIE helpt u implementeren en het liefst zelfs de kennis te verankeren binnen uw organisatie! .

bottom of page